Sunday, August 19, 2007

I am not God...

Haizzz.. this few days, very very busy.. After 5 years working in this field, I thought that I am very very confident with myself. And this few days, I found that I am wrong. I still make mistake, mis-judge the situation and yet, cannot fight with the mother nature. I am fail to solve the problem that come from the mother nature of the earth...

It make me realize that, I not God, I still a human. Cannot fight with natural appear of the earth... Thanks God also for the failure that I made ..

6 comments:

vanille said...

天有不测之风云,更何况你做得那个行业更是要看地球脸色。
不知道怎么讲好话,继续向前,重拾信心。。:-)

lai said...

谢谢vanille..谢谢。。。我会的。。
没想到我写英文,你也会用华语回复。 谢谢。。 我没时间的时候,又纳闷, 要快,所以用英文。谢谢。。
你是不是也作相关的行业??

vanille said...

因为我的英文差,所以就以中文留言咯。嘻嘻。。
纳闷的时候,最快表达自己的情绪,当然是阿拉伯字母啦。不怪,不怪你哟!
我不是做你的行业,我目前是做饮食行业。

Mee Ling said...

你這個神學反省很好,你的謙卑讓我學習很多。

周小芳 said...

终于你用你的部落的link留言给我,我才知道怎样来你的家拜访。

才知道原来你结婚了,你在什么钻油台工作,不过我真的不知道你是做么的。

lai said...

vanille: 哦哦。。 谢谢。。 不过,你会看英文,就已经不错了。。

ML: 我还得向你多多学习才对。。你的blog让我学习良多。。 也谢谢你。。

周小芳:哈。。之前我没放link吗?? 不知道喔。。 对不起,可能忘了放。。 :D 。。我的工作是比较神秘。因为,不是很多人能出海做工嘛。。 不多人知道的工。。