Saturday, August 4, 2007

排列我的部落格。。

很想把我的部落格排一下。。 不过,弄来弄去都不好。(懒惰的借口)嘿嘿。。

aizzzz... still wasy and faster if type English.. aizzz...heheheee.

so, I not changing anything.. so let it be "white" and look like clean lol..^^

2 comments:

马铃薯比基尼妹妹 said...

你好啊。。我花了大约一个月的时间来安排我的部落格也。。加油!

lai said...

wah...杉,你好厉害,我才开始不久,你就发现我了。佩服佩服。。

By the way, welcome to my blog...